مرادانگــــــــــــــــــــــــی


میدونی مردونگی از انگاه یک زن چیست؟؟

ب خیالت جیب پر پول،مقام و هدیه های آنچنانی؟؟

رستوران های بالای شهر؟سیگار و مشروب؟؟

ن داش من..اینا نیس..

مردانگی همه اش خلاصه میشه تو ی کلام..

امــــــــنـــــیـــتـــــــــ

میدونی امنیت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محکم دستشو گرفتن..با دیوانگی هایش زندگی کردن..احساس زنانه اش را فهمیدن..

امنیت یعنی دستت رو ک میگیره..صورتت رو ک میبوسه..بداند ناب تر از دستهای تو دستی نیس..

بداند ماندنی تر از نگاه تو چشمی نیس..

بداند برای خنده هایش خوشحال میشی..

برای گریه هایش شانه میشی..

بداند برای راست گفتن مستی نمیخواهی..بداند برای لحظه های تنهاییت سیگار نمیخواهی..

بداند ک میدانی برایش بالاترین رستوران شاید در پایین ترین نقطه شهر میباشد..

اصلا هر کجای شهر..

اگر تو باشی همه جا لوکس ترین جای ممکن میشود..

اینا مردانگیست..

اره داش من...



نظرات شما عزیزان:

pj
ساعت14:10---14 تير 1393
قشنگ بود . ممنون .

فرهاد
ساعت9:36---11 تير 1393
خیلی وقته میخوام باهات حرف بزنم
یه لحظه فکر نکن نقشه نکش نگران نباش
نگران آینده ، تحصیلاتت ، تعطیلاتت ،پولت ، رابطه ات ، چی بپوشی ، چی بخوری،....
نگران خلاص شدن از دست اینها نباش
هیچ کدام از اینها به پای چیزی که میخوام بهت بگم نمیرسه
اما باید خوب گوش کنی
باید بایستی ، ساکت باشی ، و بدانی که
من خدا هستم
بار نگرانی های خود را به من بدهید
و من به شما ارامش فکر و دل میدهم
پس آسوده خاطر باشید و نترسید و بدانید
که من خدا هستم
حالا به زندگیتان برگردید
که من با شما هستم


فرهاد
ساعت9:33---11 تير 1393
سلام مطالب خوبی گذاشتی وبت خیلی قشنگ شده امیدوارم موفق باشی

مجید
ساعت5:28---11 تير 1393
دلـت که گرفت ، دیگر منـت زمـین را نکش !

راه آسـمان باز است ، پر بکش !

او همیـشه آغوشش باز است ،

نگفته تو را میـخواند ؟!

اگر هیـچکس نیست ، خــــدا که هســت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | 11:6 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.